Látványosan egyedi
LOGÓ tervezés
Egy “ábrás védjegy” azaz logó ma már meghatározó kelléke a közéletben, gazdasági piacon való részvételnek. Egyediségén és küllemén keresztül tesz benyomást az ügyfélkörre.
Egy “ábrás védjegy” azaz logó ma már meghatározó kelléke a közéletben, gazdasági piacon való részvételnek. Egyediségén és küllemén keresztül tesz benyomást az ügyfélkörre.
A jó logók és arculatok nagyon ritkán születnek meg percek alatt. A “csak egy logó kell” az a mondat, amit előbb-utóbb meg is lehet bánni. Időt és energiát kell áldozni a későbbi elégedettség érdekében.
A tervezési folyamat lépcsői nálunk:
– Brief (megrendelés előtti kérdések)
– Árajánlat a megismert és pontosított brief alapján
– Elfogadás, előre fizetés
– Tervek készítése
– Kiválasztott terv továbbcsiszolása egy nekifutásból
– Kész állományok átadása
A kölcsönös haladás és a zökkenőmentes munka érdekében fontos az elhatározottság is. Ha elakadunk a briefnél, akkor mérlegelni kell a kérdést: Miért van szükségünk logóra / arculatra?
A tervek a legtöbb esetben nem egy idényre szólnak. A mi feladatunk garantálni az időtállóságot. A cégeknél átlagosan 25 év az az időtartam, ami után a megújulás mellett döntenek. Nagy múltú cégeknél nehéz “elengedni” a megszokott formákat, de nem lehetetlen megújítani.
Az igénylés egy formalap kitöltésével kezdődik. Ennek ismerete alapján kalkulálunk árat, melynek elfogadása és kiegyenlítése után indul a tervezés. A grafikai tervezés a kezdetekkor igényli a legtöbb megbeszélnivalót az ügyfél és a grafikus között. Amikor a távoli egyeztetések nem működnek, érdemes a személyes jelenléttel segíteni a közreműködést.
TERVEZÉS IGÉNYLÉSEEgy jó arculat logó nélkül is azonosul a tulajdonosával. Termékeknél, márkáknál viszont elengedhetetlen a saját logó.